Jumaat, 6 November 2009

solusi : panduan hidup bersyarat

Sebenarnya, teman teringin sangat ingin mempromosi sebuah majalah yang betul-betul amat dekat dengan hati teman sekarang ini, dan majalah ini bukanlah hanya berbicara kosong, tetapi sentiasa membuatkan teman memperingati diri di ketika sibuk dan lapang, Insya-Allah =)

di sini, teman mempromosikan sebuah majalah, " SOLUSI : panduan hidup bersyarat" di dalamnya banyak berbicara mengenai agama, dan pandangan-pandangan, di mana setiap perbincangan dan pandangan-pandangan yang diutarakan adalah amat mudah untuk difahami.



penulis-penulis di dalamnya juga bukanlah calang-calang orang yang menulis. Teman rasa bersyukur, kerna telah diperkenalkan majalah ini oleh salah seorang ibu saudara teman, yang mana lebih selesa untuk teman memanggilnya sebagai maksu, (terima kasih maksu =) ). walaupun agak lambat untuk teman mengenali buku ini, Insya-Allah, akan teman mencari semula segala keluaran yang sebelumnya sebagai koleksi dan rujukan teman.



~ Insya-Allah, buku ini akan menjadi sebuah koleksi yang betul-betul berharga, sebagai sebuah panduan hidup bersyarat, bagi semua yang ingin memahami cara hidup yang betul. =)

~ anakmanjoi~ "Orang yang berakhlak mulia akan dimuliakan orang. Orang lain sentiasa menghormati pendirian kita yang tegas. Akhlak yang mulia sepertinya sekuntum bunga. Baunya wangi dan semua orang suka menciumnya." -- Haji Muhammad Zakaria, Solusi isu13, ms 42-43. =)

2 ulasan:

  1. saya setuju sangat..majalah nie betul-betul buat saya jatuh hati

    BalasPadam
  2. sama juga buat teman,
    hati terlalu terpaut pada majalah ini,

    ~ mungkin kerana daripada susunan isinya,.. =)

    BalasPadam